älskade blogglovers

Men tjena.. Här är jag igen wooh!
 
Jag ser att ni inte klarat er utan mig, utan fortsätter ploppa in dagligen, och ett förökat antal. KUL!
Personligen så tycker jag ju själv att min blogg är rolig, och brukar läsa den själv också. Ja jag vet, jag är störd.
 
Men jennie önskade fler bilder, och det ska ni fan i mig få också!
 
Ska visa upp mina senaste fynd och kreationer tänkte jag. Det förtjänar ni..
 
Känns som jag har haft så mycket att göra dem senaste dagarna. Men den största delen av tiden har jag bara legat i soffan och käkat chips. Biggest loser nästa wooohoo
 
 
Här är mina nya jacka! Var ute efter en bomberjacka, men var skeptiskt till att köpa en på gina tricot. Så det blev en second hand jacka istället. Bara älskar passformen, och att den är second hand är ju bara the shit! Love to being awesome by myself.

På bilden ser ni även mina nya boots, och mina hemmagjorda batikbyxor.
 
 
Fucked up cool oversize rävpäls. Ja det blev fan ett lång ord. Men det behövs för att beskriva den. Vet dock ej om jag ska ha kvar den, då min jackgardrob svämmar över atm. Men het är den ialla fall
 
 
Sist men inte minst! min second hand jacka jag bloggade om i måndes. Så jävla äckligt snygg med den stora pälskragen. Har dock inte sytt färdigt den än, men tänkte att jag lika bra kunde visa den nu då ni fick se dem andra. Tänkte först inte ha kvar den själv, men jag kan fan inte låta bli....
 
Ja det var allt för denna gången. Hoppas ni kan stå ut till jag kommer tillbaka.. Det är snarare än ni tror
 
 
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0