slå mig i huvet med en stekpanna, eller stena mig till döds

jag är förbannad. Vilket jävla land vi bor i

Citat från fröken dojs facebook.

jag förstår inte.. Jag hänger inte med

2012 har Sverige tagit in mer invandrare än något annat land i världen. Frågan är hur fan i helvete detta gick till men ja.. Välkommen till Sverige!

Men frågan är då den, varför inte låta dem som väl kommit in här och sköter sig vara kvar. Istället för att ta in extra resurser till migrationsverket för att vi ska få in x-antal tusen somalier som inte gör någonting annat för samhället än att suga våra skattepengar.

Det de svenska samhället vill få ut är väl att få ut så många svenskar och nysvenskar ut ur Sverige för att kunna rädda hela världen. Ja men det låter ju sunt?

Innan år 2020 kommer det väl stå med i det Svenska rättsystemet att kvinnor ska stenas till döds om dem visar sig utanför dörren.

Min slutsats är, att om världen inte hade varit så jävla överfylld av testosteron hade detta aldrig hänt vår allas kära avlånga land.

Välkommen till Sverige år 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0