stud me

Jag är seriöst loppisaddicted... Var på loppis igår, och idag. Ska på loppis imorgon och på torsdag. Hipster lollo är i farten. hahah eller inte?
 
Idag har jag bara tagit det jävligt passivt, för att jag kände jag behövde det. Har dock legat i huvudvärk nästan hela dagen. Myst med jennsan också, så hon har tagit hand om mig.. Hon är världens bästa <3
 
Traderaauktioner har jag lagt upp ialla fall. Bara för jag äger. Checka in dem och bjud HÄR
 
Har även köpt hem 500 st nitar så jag kan pimpa shoes. I just love to being creative!
 
 
Snart kommer mackan hit på en myscigg. Skönt så jag och jennie kan tatta av honom hahha..
 
Zigge jennsan och lollo är i farten. Lås in era barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0