Välkommen till psykologen

Hejsan dr psykologen, jag är en ensam och osäker tjej på 20 vårar. Fast utvecklingsmässigt är jag som 12 HIHIHI. Jag stalkar alla andras liv för jag inte har något eget, och läser alla Helsginborgs bloggar för jag vill ju så gärna vara som dem. Patetiskt jag vet, men jag kan inte hjälpa det. Jag tror inte andra märker det, men det verkar som dem börjat göra det. Jag tror jag har högre iq än einstein, men det har bevisat motsatsen nu när jag fick reda på att planeten är rund, och inte platt.

Snälla, hjälp mig. Vad ska jag göra för att vakna upp..

Svar Från dr psykologen:

Svaret är enkelt min kära vän, skaffa dig en egen identitet och väx upp. Den ska nog lösa dina problem! Lite karaktär kan också passa din nya personlighet. Sluta bry dig så mycket, och tro att hela världen kretsar runt dig. För det gör den inte :)

Shalala psykologen, shalalal välkommen till psykologen
- svar på allt

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hm, vet inte vart jag ska börja.. Men det stinker avundsjuka om hela inlägget. Vet precis vem inlägget är riktat mot! Så mycket sjuka saker jag hört om dig och vad du har gjort för att ta reda på information om folk som du har blivit helt besatt av (avundsjuk) så är du nog inte rätt på person att kalla någon annan för stalker. Tycker du inte själv att det är pinsamt att lägga ner så mycket energi på att te.x skriva detta inlägget när personen du pikar inte bryr sig ett skit och inte lägger någon energi alls på dig? Sök hjälp på riktigt, tycker riktigt synd om dig!

Svar: buh fucking huuuuuuu ät lite bajs
Lovisa Dahlqvist

2012-09-13 @ 12:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0