what´s your flavour

Yo mtf´s! here i am. Igår med blev det mys med film och pizza med olli och gänget. Supermys! the dentist. Så jäkla grym alltså. Stackars isabelle som skulle till tandläkaren på tisdag. haha
 
Idag har det bara varit mys på schemat med mackan, men han stack när jag powernappade. Nu ligger jag ännu i soffan och kollar på verklighetens csi och peppar på att sticka till jobb om 1 h. Awesome
 
Sen imorgon blir det jobb på hif, och nästa vecka är det back to reality ute i vadensjö!
 
Körskolan börjar verkligen närma sig nu, och jag är faktiskt inte alls nervös. Jag äger på vägarna, och längtar bara till när jag får sitta i en bil själv.
 
Imorgon blir det mycket att göra, så jag fortsatt att skjuta upp saker och ting. Men that´s life yo. Ska söka min utbildning osv. Vad är det med mig, slöast i världen. Men min vecka off behövdes verkligen.
 
Bjuder på en hot bild på mig och min siz från igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0