wroom

blev ingen övningskörning idag. Men jaja, får ta igen det nästa vecka..

Har så mycket att visa, eftersom jag varit så kreativ och duktig. Men orkar inte. Ska kolla på verklighetens csi nu. Älskar såna utredningsprogram med real cases! Thats the shit. Sen ska jag röja upp i mitt hem, som förövrigt ser ut som en soptipp eftersom mamma är i champagne och steker.

Sen blir det ännu mer städning och fixning. Mitt rum ska röjas, eftersom att det är kaos. Älskar verkligen att städa, elller gör jag?

Nästa vecka blir det jobb måndag till fredag + ikea dejt med olli, fira mackans födelsedag och mysa med ärta och hysan på fredag <3. + fixa annat nödvändigt woooh

Myste med mackan igår efter jag jobbar på hif. Vi satt vid vars en dator och spelade sim city. Fyfan vilket skitspel förövrigt.
Nä det blev en totally flippig natt.


Var är mackan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0