gårdagens pizza

Tja tja bloggen!
 
Alltså vädret? Ja det är helt underbart.. Men ändå ligger jag i soffan och fryser.
Just nu så ska jag värma upp gårdagenspizza, och vila lite.. Vaknade klockan 7, och har sedan dess inte kunnat somna om.
 
Har rensat hela internetet idag efter saker jag ska köpa när jag får lön.. ÅÅÅH LÖN! Har aldrig varit så fattig i hela mitt liv.
 
Resten av dagen ska jag ängna åt att tradera mig, leka med jennsan och kanske tom. har tid för att vara lite kreativ.. Gardroben måste rensas bigtime. Och det är de bästa jennie vet.
 
Och ja, höjden av slöhet.. Idag tänkte jag äntligen ta tag i att flytta över mina kontakter till min iphone, så jag kan börja använda den. Ja jag vet.. Jag köpte min iphone för över en månad sedan, och ändå har jag inte börjat använda den än. Jag använder den, men inte till de sakerna den är gjord för. Hahah just nu så använder jag bara instagram och spelar spel på den.
 
Så min lumia åker in på lagning direkt, då den är helt sne. Äschh vilket liv.
 
Ja peace out. Bjuder på en nytagen bild på mitt osminkade face. Sexig tjej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0