detox plåster?

Ja alltså nu är det såhär att jag helt och hållet har sneat in på utseende och hälsa.. Är helt besatt av pormaskar, finnar osv. Kollat runder på hela internet i princip och hittat massa bra pormaskutsugare och fyfan vad det ska sugas..
 
Men någonting jag snubblade på var någonting som hette detoxplåster, som ska hjälpa mot massa saker. Värt en försök kanske? Jag tror vanligtvis inte på sånt skit, men det kanske är värt ett försök?
 
Såhär står det:
  • Release unwanted toxins
  • Increase your energy level
  • Reduce aches, pains, headaches, & tiredness
  • Relieve stress
  • Improve your metabolism
  • Improve your blood circulation
  • Improve weight loss
  • Totally discreet - Works while you sleep
  • Simple and Easy to use
 
Nej jag ska nog klicka hem några stycken och för en gångs skull gå emot mig själv för att se om sånt här skit verkligen funkar.. Ska bli intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0