massa hår

uschhh vad skönt. Mina extensions har växt ut något extremt, så nu är det dags att sätta i nya. Eftersom jag tänkte ta mig ur hårförlängningsdramat så har jag tänkt mig att det blir 30 slingor denna gången istället för 40. Ska bli så jäkla skönt, då jag inte kan platta håret ordentligt nu eftersom slingorna sitter så långt ut.

Jag har haft mina 40 slingor i ett halvår nu, och varit slarvig med att att inte sova i fläta varje natt, utan istället råkat sova med knut flera gånger. Jag har använt mig av en budgetolja som finns att köpa från hm för 100 kr, och shampo och balsam från tresemmé. Har även använd mig av värmeskydd från tresemmé och håret är exakt likadant som det var den dagen jag satte på det. Är så extremt nöjd!

Har gjort mina extensions på salong två sytrar i helsingborg, och med god marginal är det den bästa hårförlängningen jag någonsin haft. Sjukt prisvärd! 1400 kr kostade den att sätta in 40 slingor, och denna gången ska jag bara sätta in 30 vilket kommer hamna på runt 1000 lappen. Verkligen att rekommendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0