Mhhhmmmm love yah hair sistahh

Ja idag var en sån dag jag kände att jag verkligen skulle unna mig någontnig.. Jag satte en budget till mig själv och kollade igenom massa sidor efter kläder.. Till min stora besvikelse hittade jag ett par leggings som jag ville ha, och kände att det inte var tillräckligt för att tillfredställa mina behov..
 
Sen slog det mig, när jag satt med alla mina oljor och förberedde mitt hår för en rejäl torkning.. Min plattång är gammal, och min fön exploderar när som.. Håret är det viktigaste jag har (med god marginal), och jag förlorar hellre mina bröst än mitt hår.. Om jag hade varit tvungen att välja, helst har jag ju båda.
 
Fick bli en jävligt fräsch plattång från remintong och en matchande fön från samma märke. Båda två är extra vårdande för håret. Dessutom har plattången aoutomatisk avstängning efter en timme, som verkligen är toppen för mig som har minne som en guldfisk.
 
 
Klickade hem båda från tretti.se som både har gratis frakt, och bästa priser av alla sidor online som jag kollade på. Så jag är nöjd! Och glad, mitt hår kommer bli så fint.. I love my hair, and my hair love me (now)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0