seg

hej bloggen!
 
Idag är en sån dag jag bara är sååå jäkla seg. Är ledig idag, så det kan ju vara därför? Äsch jag vet inte..
 
Har kollat på tv hela morgonen, och efter varje program har jag tänkt "-när detta programmet är slut så ska jag komma igång".. Har jag gjort det? Neeej, sitter fortfarande och kollar tv. -_-
 
Ska väl se till att noppa mina ögonbryn nu (kan jag göra i soffan framför tv:n hihi), färga och sen övertala mac att köra mig till väla så jag kan köpa hårfärg. Har ingen bil för tillfället och det är sjukt frustrerande.. Jag sätter fan inte mig på en buss. Helt plötsligt blir det ju ett dagsprojekt bara för att sticka till väla en snabbis. Orkar inte sånt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0