massa mys x2000

Tja tja!
 
Har precis kommit hem till min kära syster, och kollar på henne när hon bränner sin mat. Var nere på lägenhetsvisning nere på carl krooks gatan innan idag.. Underbar lägenhet, med mysig balkong.. Lägenheten var i toppskick, med helt nytt kök, med öppen planlösning och allting i helt superskick. Nykaklat badrum med riktigt lyxfeeling..
 
Jag kan se mig själv bo där.. Verkligen! Kommer ringa till dem imorgon och säga att jag är intresserad, och sen får vi se vart vi kommer därifrån..
 
Nu ska jag komplettera en jobbansökan och en beskrivning av ett jobb som jag har fått. Blir ju mer som ett extrajobb, som kan bringa in några extra 1000 lappar i månaden.
 
älskar hemligheter hihihi
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0