pw och mys

Igår var en helt vanlig dag..

Dagen började med att jag låg och mös i soffan, all by my self. När emma ringer och undrar vad jag sysslar med. - ska träna snart svarade jag. Men eftersom vi hade ganska mycket att ta igen så slutade det istället med att vi körde ut till pålsjö och pw med hennes vovve. Världens sötaste fluffigaste lilla golvmopp. FYFAN! <3

Sen blev det mys på donken, raceade hem till mig och käkade.. Soffhäng och skitsnack, när våra magar helt plötsligt börjar skrika efter bogartsgodis.. Ut i kylan, in i bilen och iväg till bogge.

Ut ur bilen, powerrökte in i soffan, på med värmefläkten och in under vars en filt så kollade vi på världen sämsta film..

Sen var jag all by my self hela natten. Riktigt skönt!

Vaknade för ett tag sedan, sen dess har jag städat hela huset, tvättat och hunnit fixa ett par saker jag var tvungen att ta tag i. Imorgon blir det jobb.. Men bara måndag tisdag. FYFAN vad skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0