så mycket pengar

ja alltså när lönen kommer då kommer jag ju bli broke på dirren, är skyldig mammi pengar, ska boka flygbiljett till DC och lägga undan pengar till utbildningen som håller hus i april månad. AMEN SHIIIT! Men vad ska man göra? YOLO

Min dag igår började med att daniel ringde i panik och ville ha skjuts, så snäll som jag är fick jag ta ut bilen och hämta honom. Vi hade det trevligt, tog en cigg och pratade lite. Kvalitetstid är bra! Sms:et sen när jag kom hem - tack för skjutsen btw, och fyfan vad snygg du är btw!. Haha chockad blev jag, lökig tjej, med gårdagens kläder och med fettigt hår så leverar jag fortfarande ;)

Sen blev det massa mys och prat med jennie och rebecca! Riktig girlsnight. Blev vin, spel och sen film. Detta ledde till att alla var fett trötta, och däckade på soffan.
 
Becki stack nyss, jag och jennie sitter på soffan och lökar atm. Ska snart ta tag i mitt liv, sen ska jag ta bilen, åka iväg och köpa bingolottor. IKVÄLL smäller det! Bingolotto marathon hos möller med min kära syster, emelie och johan.. Jag drar hem storvinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0