kabooom

Ja så jävla kul.. Slutade tidigare från jobb idag, detta resulterade i att jag och min jobbkompis sprang ut till bilen helt exalterade att vi skulle komma hem tidigare.
 
Jag backade, och kaboom! Rakt in i en parkerad bil.... Hur fan lyckas man? Fett jävla fail på mig. Dog inombord innan, och var helt ångestfylld. Men efter att hört historier från mina fina vänner vad dem har lyckats åstakommit så är jag ganska lugnt. Jag lämnade en lapp, och körde som en mtf hem.
 
Kvällen har jag spänderat med sockerdricka och negerbullar framför tv. Målade nyss mina naglar, och sitter just nu och tröstshoppar lite.
 
Veckan kommer bestå av jobb hela veckan.. Även lördag och söndag! Men eftersom att jag och Emma har smidit feta planer inför nästa år så ska pengar sparas som bara den. Förutom idag då, för idag är jag omskakad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0